Kryzys to niepowtarzalna szansa! / Rzeźnik polski
Badania psychologiczne dowodzą, że odpowiednie podejście i dobór narzędzi zarządzania w czasie kryzysu prowadzi do zwiększenia integracji i lepszej współpracy w zespole. Dzięki wspólnej pracy nad rozwiązywaniem problemu, jesteśmy w stanie wypracować lepsze normy grupowe oraz efektywną strategię radzenia sobie z sytuacją kryzysową, która może być także wykorzystywana w przyszłości. Zatem wspólnie przeżyty kryzys może przyczynić się do zbudowania wartościowych i długotrwałych relacji i integracji w firmie.
O zarządzaniu firmą produkcyjną w branży spożywczej w niepewnych czasach piszę dla „Rzeźnika polskiego” w numerze nr 10/2020.
Zapraszam do zapoznania się z opinią psychologa – przedsiębiorcy: Kryzys może być tą szansą, na którą się czeka!
https://www.mieso.com.pl/pliki/wydania_internetowe/2020/255.pdf