Zacznij współpracę!

Zacznij współpracę

Chcesz porozmawiać?
Potrzebujesz się zatrzymać?
Nurtuje Cię problem i nie wiesz co zrobić? Zapraszam na sesje indywidualne.

Kontakt

COVIDO-psychoza i KORONA-kryzysy w przedsiębiorstwach

Znów ta praca zdalna! Wśród pracowników widzimy spadek motywacji, chęci do pracy. Pojawia się rosnąca frustracja pomimo, że firma może być niezagrożona i dobrze prosperuje w czasie pandemii. Starania dobrego zarządzania pracą kończą się niepowodzeniem, ponieważ na jakiekolwiek plany i wymagania pracownicy reagują źle. Ludzie panicznie boją się zwolnień i nadchodzącego kryzysu.

Co robić? Jak rozmawiać z ludźmi, jak ich motywować, jak zapanować nad niepozytywnymi emocjami? Jak radzić sobie z zupełnie nowymi wyzwaniami w zarządzaniu, które przynosi pandemia?

Spokojnie. Jestem tu dla Was i pomogę. Długotrwały stres i poczucie zagrożenia niszczą psychikę. Ogromnym obciążeniem jest ograniczanie swobody i kontaktów społecznych, które przynoszą smutek, niepokój i depresję. Menadżer musi zdawać sobie tego sprawę i umieć zarządzić tymi emocjami, aby zażegnać kryzys wewnętrzny w firmie.

Proponuję sesje z zakresu psychologii biznesu w dobie pandemii przeprowadzane w formie otwartej rozmowy połączonej z dyskusją i analizą przypadków. Spotkania mają na celu przybliżenie i wyjaśnienie zachodzących w trakcie pandemii zjawisk psychologicznych oraz ich znaczenia dla pracy poszczególnych osób i całych zespołów, wyników firmy oraz funkcjonowania całej organizacji. W trakcie dyskusji będą przytoczone autentyczne przykłady, tzw. case studies, oraz praktyczne porady dotyczące rozwiązań oraz narzędzi menadżerskich. Istnieje także możliwość wspólnego wypracowania sposobów radzenia sobie z konkretnymi wyzwaniami, z jakimi w obecnych czasach muszą zmagać się teraz menadżerowie.

Sesje mogą mieć charakter:

  • Indywidualnych spotkań on-line
  • Pakietu sesji dla kadry zarządzającej „Biznesman na kozetce” – 5 sesji
  • Cyklicznych webinarów dla grup menadżerów
  • Udział online w spotkaniach zarządu
  • Prelekcji online dla pracowników – spotkania z psychologiem-psychoterapeutą w firmach
  • Wsparcia dla HR– psychoterapeuta w biznesie
  • Paneli szkoleniowych pod konkretne zamówienie np. „Jak zwalniać po ludzku”, „Dylematy szefa – jak zarządzać zespołem w dobie pracy zdalnej”

Zakres merytoryczny:

  1. Szkolenia i rozwiązywanie trudnych KORONA-problemów w biznesie
  • Specjalny panel dla LIDERÓW
    W obecnej sytuacji siła i odporność psychiczna lidera to podstawa zarządzania.
    Współczesny lider:

    • powinien RADZIĆ SOBIE nie tylko ze zmiennością, NIEPEWNOŚCIĄ, złożonością i niejednoznacznością…
    • musi OPANOWAĆ własne EMOCJE aby skutecznie STŁUMIĆ PANIKĘ zespołu
      w niepewnym świecie
    • musi ŁĄCZYĆ TWARDE PODEJŚCIE biznesowe z EMAPIĄ i wyczuciem wobec ludzi

      Zakres tematyczny szkolenia:

      • Czym jest siła i odporność lidera – konkretne przykłady
      • Kim jest spójny wewnętrznie lider?
      • Jak zarządzać emocjami swoimi i zespołu w dobie pandemii
      • Nowoczesna empatia lidera
      • Jak nie ulegać panice pracowników i klientów?
      • Przykłady zarządzania emocjami i relacjami w trudnych sytuacjach
  • Zarządzanie PRACĄ ZDALNĄ
    • Metody organizacji pracy zdalnej zespołu, podział obowiązków
    • Umiejętność delegowania zadań i ich priorytetyzacji
    • Budowanie zaufania do pracowników, metody kontroli, ćwiczenie elastyczności jako przełożonego
    • Jak dobrze wykorzystać nowe technologie i social media do komunikacji w pracy? Wyzwania, zagrożenia i możliwości.
    • Home office a dzieci – problem z organizacją dnia pracy, elastyczność, pomoc dla rodziców i elastyczność pracodawcy
  • Zasady efektywnej KOMUNIKACJI w dobie pracy zdalnej
    • Różne osobowości pracowników i managerów – przykłady i zasady komunikacji
    • Aktywne słuchanie, potrzeby menagera i pracownika – strategia win-win
    • Wywieranie wpływu i osiąganie zamierzonego efektu w rozmowach z podwładnymi
    • Feedback i rozmowa oceniająca – jak ją zdalnie dobrze przeprowadzić
  • Trudna sytuacja rynkowa i zarządzanie KRYZYSEM
    • Największe błędy szefa podczas kryzysu – co robić, jak reagować, czego unikać?
    • Czy kryzys rynkowy musi być jednoznaczny ze spadkiem motywacji pracowników?
    • Dlaczego ogromną rolę w kryzysie odgrywa komunikacja?
  • Przymusowa RESTRUKTURYZACJA i ZWOLNIENIA
    • Planujesz zwolnić? Przygotuj się to tego czyli czego nie robić przed zwolnieniem, a co robić
    • Algorytm zwalniania
    • Dlaczego proces zwolnienia jest ważny dla firmy
    • Prawa szefa
    • Najważniejsze – konkrety
    • Feedback-i i rozmowy
    • Sankcje – konsekwencje
    • Szefie pamiętaj pracownik może iść do sądu – czyli o komunikacji podczas zwolnienia, i powodach zwolnienia.
    • Szef w sądzie – jak poradzić sobie z trudna sytuacja na Sali rozpraw
  • ZMIANA MODELU biznesowego
    • Kryzys – szansą?
    • Rola lidera, jako tworzącego wizję przyszłego sukcesu
    • Umiejętność inspirowania, inicjowania zmiany – szef „lustrem” dla zespołu
    • Rola komunikacji i budowanie zaangażowania pracowników w zmiany w firmie
  • Zdalne RELACJE z KONTRAHENTAMI
    • Nasi klienci i kontrahenci mają podobne problemy – jaki jest „trudny klient” w tych czasach?
    • Jak budować relacje biznesowe i zdobywać nowych klientów w dobie pracy zdalnej?
  • CHOROBA I ŚMIERĆ w firmie
    • Tematy tabu – jak je poruszać w firmie
    • Sztab kryzysowy i wypracowanie odpowiednich procedur
    • Rola umiejętniej komunikacji
  1. Porozmawiajmy o trudnych COVIDO-emocjach w biznesie:
  • KORONA-fobie i lęki w biznesie
    • Stres, lęk, niepewność – konsekwencje dla psychiki pracownika i menadżera oraz pracy zespołu
    • Narastająca frustracja – jak radzić sobie z niepozytywnymi emocjami w zespole
  • EMOCJE jak nimi zarządzać
    • Nauka rozpoznawania własnych emocji i emocji innych ludzi i metody zarzadzania nimi
    • Zachowanie osobistego spokoju i opanowania
  • MOTYWACJA w dobie pandemii
    • Metody pracy nad motywacją pracowników oraz własną
    • Skąd wynika niska efektywność pracy
    • Motywatory – czy wiesz, co motywuje Twoich pracowników i Ciebie
  • RELACJE międzyludzkie w czasie pandemii
    • Zaufanie, empatia, pomoc – podczas pandemii ludzie się zmieniają
    • Dlaczego asertywność nabiera znaczenia
    • Jak pogodzić wiele ról – czyli jak być stanowczym i konsekwentnym, a jednocześnie empatycznym dla swoich pracowników?
  • PROBLEMY psychiczne pracowników
    • Dlaczego podczas pandemii cierpi zdrowie psychiczne?
    • Rozpoznanie symptomów i metody ochrony zdrowia psychicznego swojego i swoich pracowników

 

 

Kontakt

Izabela Kielczyk
Izabela Kielczyk
Izabela Kielczyk

Masz do mnie pytanie? skontaktuj się już teraz!

e-mail: izabela@kielczyk.pl

tel: +48 600 439 195

Zamknij okno formularza

Kontakt

Formularz kontaktowy

Jestem trenem, który opracowuje i przeprowadza szkolenia oraz wykłady z tematyki psychologii biznesu na indywidualne zlecenia firm i instytucji...

    Wyrażtam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest BELLAKO Sp. z o.o., ul. Gocławska 11, 03-810 Warszawa.