Kampania społeczna „Wypalenie zawodowe na celowniku” / Związek Przedsiębiorców i Pracodawców
Wypalenie zawodowe to temat, o którym trzeba mówić szerzej. Drodzy pracodawcy, przedsiębiorcy, menedżerowie i szefowie zespołów – wypalenie zawodowe może zacząć dotyczyć Waszych pracowników, więc Waszą rolą jest zapobieganie temu zjawisku lub stawienie mu czoła i walka z nim.
W czasach przedłużającego się stresu, niepewności, pracy w systemie hybrydowym lub całkowicie zdalnym, wypalenie zawodowe może stać się problemem szczególnie aktualnym. Kampania społeczna “Wypalenie zawodowe na celowniku”, inicjatywa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców i Angelini Pharma, została więc zorganizowana w najbardziej właściwym czasie! Celem kampanii jest zwrócenie uwagi i wszechstronne edukowanie na temat zjawiska wypalenia zawodowego i jego wpływu na zdrowie psychiczne pracowników i efektywność działania organizacji.
Z przyjemnością przyjęłam zaproszenie od organizatorów do wzięcia udziału w tej inicjatywie, ponieważ uważam, że z wypaleniem zawodowym w pewnym momencie spotka się każdy aktywny biznesowo. Tym samym serdecznie zapraszam do wysłuchania nagrania rozmowy o tym czy wypalenie jest chorobą, o przebodźcowaniu, zachłyśnięciu się sukcesem i mailach po godzinie 23. Rozmawiamy razem z Anną Mistewicz, dyrektorem HR i członkiem Zarządu Angelini Pharma Polska.
Zachęcam także do przeczytania artykułu przygotowanego przez redakcję Onet, w którym wyjaśniam, co może zrobić pracownik, który czuje, że się wypala.
https://wypaleniezawodowe.onet.pl/newsfeed/powrot-do-szczescia/pyxysch
poniedziałek, 20 grudnia 2021 12:00