Kampania społeczna „Wypalenie zawodowe na celowniku” / Związek Przedsiębiorców i Pracodawców

        

Data publikacji: 20 grudnia, 2021

Autor: Izabela Kielczyk

Wypalenie zawodowe to temat, o którym trzeba mówić szerzej. Drodzy pracodawcy, przedsiębiorcy, menedżerowie i szefowie zespołów – wypalenie zawodowe może zacząć dotyczyć Waszych pracowników, więc Waszą rolą jest zapobieganie temu zjawisku lub stawienie mu czoła i walka z nim.

W czasach przedłużającego się stresu, niepewności, pracy w systemie hybrydowym lub całkowicie zdalnym, wypalenie zawodowe może stać się problemem szczególnie aktualnym. Kampania społeczna “Wypalenie zawodowe na celowniku”, inicjatywa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców i Angelini Pharma, została więc zorganizowana w najbardziej właściwym czasie! Celem kampanii jest zwrócenie uwagi i wszechstronne edukowanie na temat zjawiska wypalenia zawodowego i jego wpływu na zdrowie psychiczne pracowników i efektywność działania organizacji.

Z przyjemnością przyjęłam zaproszenie od organizatorów do wzięcia udziału w tej inicjatywie, ponieważ uważam, że z wypaleniem zawodowym w pewnym momencie spotka się każdy aktywny biznesowo. Tym samym serdecznie zapraszam do wysłuchania nagrania rozmowy o tym czy wypalenie jest chorobą, o przebodźcowaniu, zachłyśnięciu się sukcesem i mailach po godzinie 23. Rozmawiamy razem z Anną Mistewicz, dyrektorem HR i członkiem Zarządu Angelini Pharma Polska.

https://wypaleniezawodowe.onet.pl/newsfeed/czy-wypalenie-jest-choroba-o-przebodzcowaniu-zachlysnieciu-sie-sukcesem-i-mailach-po/sqn7046

Zachęcam także do przeczytania artykułu przygotowanego przez redakcję Onet, w którym wyjaśniam, co może zrobić pracownik, który czuje, że się wypala.

https://wypaleniezawodowe.onet.pl/newsfeed/powrot-do-szczescia/pyxysch

poniedziałek, 20 grudnia 2021 12:00