Kryzysy wyzwalają kreatywność. Jednak najpierw jest strach i rozpacz / Horecatrends.pl
Jedną z najbardziej poszkodowanych branż w pandemii jest sektor gastronomiczny. Część przedsiębiorców od razu po pierwszym lockdownie zaczęło sprzedawać posiłki na wynos, inni wykazali się kreatywnością i weszli w dowóz śniadań czy kawy w niskich cenach tylko dlatego, by utrzymać najbardziej cennych pracowników i mieć środki na opłatę czynszu.
Jednak wielu restauratorów musiało zamknąć swoje biznesy, to bardzo trudne, sporo osób musiało zmienić pracę – często poniżej swoich aspiracji. Dlatego niezwykle ważne jest zadbanie o swoją psychikę. Bo obecnie mierzymy się z kryzysem, jakiego jeszcze nie było. Człowiek w sytuacji kryzysu ma ogromną zdolność adaptacyjną psychologiczną i zaczyna myśleć kreatywnie, co jest oczywiście okupione również pewnymi startami.
O tym jak ten czas przetrwać biznesowo ale przede wszystkim mentalnie?
Więcej:
środa, 10 marca 2021 12:00